Serwis

Zbigniew Makuch – kierownik serwisu
tel. 606 553 006

p. Marta – dział reklamacji
tel. 660 509 071

 

Procedura składania reklamacji w BERGONE.

  • Arkusz reklamacyjny należy dołączyć do reklamowanego towaru.
  • Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zakupu – paragon lub fakturę VAT.
  • Reklamacje niezasadne będą odsyłane na koszt reklamującego.
  • Reklamowany towar powinien być czysty, suchy, towar nie spełniający tych wymagań, nie będzie rozpatrywany względem reklamacji, zostanie odesłany na koszt Reklamującego.

 

UWAGA! Reklamacje bez dołączonego dowodu zakupu (paragonu lub faktury) nie będą rozpatrywane oraz będą odsyłane na koszt reklamującego.

 

ARKUSZ REKLAMACYJNY DO POBRANIA

 

 

Wypełnij formularz, aby zgłośić urządzenia.
Załącz plik
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.×